Kovos sistema
Alboteroje galioja laisvo rašymo kovos, kur kovos eigą nusprendžia patys autoriai. Veikėjai yra laisvi daryti, ką tik sugeba, o jų sugebėjimus nustato statsai. Pradžioje kiekvienas veikėjas gauni tiek pat statsų ir yra laisvas išdėlioti juos kaip nori į keturis skirtingus bruožus: Jėga, Greitis, Ištvermė, Kontrolė. Šie statsai veikia skirtingai magams ir kovotojams. Jėga nurodo veikėjo raumenų stiprumą bei magijos galingumą. Greitis nusako kūno vikrumą, bei magijos sukūrimo spartumą. Ištvermė nurodo kūno sugebėjimą atlaikyti smūgius bei naudoti magijas ar atakas. Kontrolė tai yra taiklumas ir nuspėjamumas, kuo jis didesnis tuo lengviau pataikyti į mažus ar judančius taikinius.
Statsų reikšmės bei jų lyginimas
Paprasto žmogaus bruožai būtų įvertinti po 5 taškus. Įprasto kario 10, generolo 30 ir didvyrio 70. Vienas taško skirtumas yra nepastebimas nestebint ilgo laiką. Dvigubai didesnė jėga už ištvermę sugeba laužyti kaulus smūgiais, bei išmušti sąmonę iš galvos. Dvigubai mažesnė jėga nesugeba sužaloti. Dvigubai didesnė kontrolė už greitį sugeba taikliai pataikyti į judantį priešininką. Dvigubai mažesnė kontrole nesugeba pataikyti. Su lanku į obuolį gali pataikyti už (4x kontrolė) atstumo.
Magijos ir kovų įvaldymas
Statsai rodo žmogaus fizinį ir mistinį pasiruošimą, tačiau nerodo kovos sugebėjimų. Todėl Alboteroje egzistuoja "mastery" sistema, kuri nusako veikėjo gebėjimą tam tikroje magijoje ar kovos mene. Kiekvienas gebėjimas turi tris stadijas Basic, Advanced ir Mastery. Basic leidžia veikėjui naudoti smulkias magijas, kaip ugnies kamuoliai ar šviesos blyksniai. Advanced atveria duris didesnei aplinkos manipuliacijai bei detalesnei magijai. Mastery atveri duris vaizduotei ir ribojami tiktai ištverme. Kovos menuose Basic atstovauja koncepcijai ir atskleidžia veikėjui pagrindus. Advanced leidžia veikėjui naudoti, iš šono atrodančias beveik neįmanomas technikas. Mastery kovos menai sugeba pakeisti karų eiga masinėmis technikomis. Šiuos gebėjimus galime gauti kas 20 statsų neskaitant pirmutinių dviejų. Juos paskirstome kiekvienam stiliui atskirai ir Basic kainuoja 1 tašką, Advanced -2 ir mastery -3.
Kiti gebėjimai
Be kovos menų ir magijos, veikėjai taip pat gali turėti kitokių įgūdžių, kaip kalvininkystė. Taisyklės šiems gebėjimams yra tos pačios, tiktai veikėjai gauna atskira tašką ne kovos sugebėjimams, neskaitant pirmojo gauto kuriantis veikėją.
Kovos pabaiga ir mirtis
Kadangi kovos stilius laisvas ir nevisada išeina susitarti, nors veikėjas ir negali mirti, be jūsų žinios, išskyrus admino paliepimui. Po minimaliai 5 postų kovos, galime pašaukti moderatorių, kuris tinka abiems autoriams. Jis atsižvelgdamas į padarytą žalą kiekvieno statsus bei naudotus judesius nuspres, kuris veikėjas laimės ir jeigu reiks padės susitarti, kaip abu veikėjai užsibaigs. Mirties atveju, autoriui leidžiama perkurti veikėją į naują išlaikant vertybes bei 80% statsų.
Naujiems veikėjams
Kiekvienas veikėjas gauna 28 taškus kuriuos gali suskirstyti į: jėgą, greitį, ištvermę ir kontrolę. Pradžioje galima išleisti tris gebėjimų taškus ant kovos menų/magijų ir 2 ant kitokių. Ties 40/60/80 ir t.t. statsų riba veikėjai gauna po viena kovų ir ne kovų gebėjimo taškų kuriuos galima išleisti arba taupyti. Stats gaunama už RP postus, tačiau per diena negalima gauti su vienu veikėju daugiau nei vieną, neskaitant vertintojo bonusą.
Alboteroje galioja laisvo rašymo kovos, kur kovos eigą nusprendžia patys autoriai. Veikėjai yra laisvi daryti, ką tik sugeba, o jų sugebėjimus nustato statsai. Pradžioje kiekvienas veikėjas gauni tiek pat statsų ir yra laisvas išdėlioti juos kaip nori į keturis skirtingus bruožus: Jėga, Greitis, Ištvermė, Kontrolė. Šie statsai veikia skirtingai magams ir kovotojams. Jėga nurodo veikėjo raumenų stiprumą bei magijos galingumą. Greitis nusako kūno vikrumą, bei magijos sukūrimo spartumą. Ištvermė nurodo kūno sugebėjimą atlaikyti smūgius bei naudoti magijas ar atakas. Kontrolė tai yra taiklumas ir nuspėjamumas, kuo jis didesnis tuo lengviau pataikyti į mažus ar judančius taikinius.
Statsų reikšmės bei jų lyginimas
Paprasto žmogaus bruožai būtų įvertinti po 5 taškus. Įprasto kario 10, generolo 30 ir didvyrio 70. Vienas taško skirtumas yra nepastebimas nestebint ilgo laiką. Dvigubai didesnė jėga už ištvermę sugeba laužyti kaulus smūgiais, bei išmušti sąmonę iš galvos. Dvigubai mažesnė jėga nesugeba sužaloti. Dvigubai didesnė kontrolė už greitį sugeba taikliai pataikyti į judantį priešininką. Dvigubai mažesnė kontrole nesugeba pataikyti. Su lanku į obuolį gali pataikyti už (4x kontrolė) atstumo.
Magijos ir kovų įvaldymas
Statsai rodo žmogaus fizinį ir mistinį pasiruošimą, tačiau nerodo kovos sugebėjimų. Todėl Alboteroje egzistuoja "mastery" sistema, kuri nusako veikėjo gebėjimą tam tikroje magijoje ar kovos mene. Kiekvienas gebėjimas turi tris stadijas Basic, Advanced ir Mastery. Basic leidžia veikėjui naudoti smulkias magijas, kaip ugnies kamuoliai ar šviesos blyksniai. Advanced atveria duris didesnei aplinkos manipuliacijai bei detalesnei magijai. Mastery atveri duris vaizduotei ir ribojami tiktai ištverme. Kovos menuose Basic atstovauja koncepcijai ir atskleidžia veikėjui pagrindus. Advanced leidžia veikėjui naudoti, iš šono atrodančias beveik neįmanomas technikas. Mastery kovos menai sugeba pakeisti karų eiga masinėmis technikomis. Šiuos gebėjimus galime gauti kas 20 statsų neskaitant pirmutinių dviejų. Juos paskirstome kiekvienam stiliui atskirai ir Basic kainuoja 1 tašką, Advanced -2 ir mastery -3.
Kiti gebėjimai
Be kovos menų ir magijos, veikėjai taip pat gali turėti kitokių įgūdžių, kaip kalvininkystė. Taisyklės šiems gebėjimams yra tos pačios, tiktai veikėjai gauna atskira tašką ne kovos sugebėjimams, neskaitant pirmojo gauto kuriantis veikėją.
Kovos pabaiga ir mirtis
Kadangi kovos stilius laisvas ir nevisada išeina susitarti, nors veikėjas ir negali mirti, be jūsų žinios, išskyrus admino paliepimui. Po minimaliai 5 postų kovos, galime pašaukti moderatorių, kuris tinka abiems autoriams. Jis atsižvelgdamas į padarytą žalą kiekvieno statsus bei naudotus judesius nuspres, kuris veikėjas laimės ir jeigu reiks padės susitarti, kaip abu veikėjai užsibaigs. Mirties atveju, autoriui leidžiama perkurti veikėją į naują išlaikant vertybes bei 80% statsų.
Naujiems veikėjams
Kiekvienas veikėjas gauna 28 taškus kuriuos gali suskirstyti į: jėgą, greitį, ištvermę ir kontrolę. Pradžioje galima išleisti tris gebėjimų taškus ant kovos menų/magijų ir 2 ant kitokių. Ties 40/60/80 ir t.t. statsų riba veikėjai gauna po viena kovų ir ne kovų gebėjimo taškų kuriuos galima išleisti arba taupyti. Stats gaunama už RP postus, tačiau per diena negalima gauti su vienu veikėju daugiau nei vieną, neskaitant vertintojo bonusą.